Wizerunek firmy kształtowany jest przez wiele elementów, a jednym z nich od dawien dawna były gadżety reklamowe. Firmy stosuję je, ponieważ dają one pewną przewagę konkurencyjną w świecie marketingu, mogą zaspokoić wiele potrzeb klienta i dzięki temu mają w sobie duży potencjał. Dzięki zindywidualizowanym gadżetom reklamowym firma odchodzi od reklamy masowej, na rzecz budowania bezpośrednich relacji z konkretnym klientem.
Każdy, kto jest w świecie biznesu, handlu, wie, jak trudno zbudować i jak ważne są relacje pomiędzy klientem a firmą. Gadżety reklamowe wzmacniają zatem relacje z klientem, a to z kolei wpływa na sprzedaż firmy i bezpośrednio na jej rozpoznawalność, na rynku. Klienci, korzystając na co dzień z gadżetu danej firmy, pogłębiają i utrwalają relację z nią, a ich uwaga znacznie częściej skupia się na firmie, przez co klient jest bardziej chętny do zakupu jej kolejnych produktów lub usług.
Z badań wynika, że gadżety reklamowe, obok reklamy w Internecie, są jednym z najskuteczniejszych i najtańszych nośników reklamy dla firmy. Trudno wyobrazić sobie uczestnictwo firmy na targach, podczas spotkań świątecznych, czy konferencji i szkoleń bez gadżetów reklamowych. Zdecydowana większość osób zajmujących się profesjonalnie działaniami reklamowymi potwierdza, że upominki mają bardzo wysoką skuteczność w reklamie, budowaniu wizerunku firmy, utrwaleniu świadomości marki, oddziaływaniu psychologicznym na klienta.
Wykorzystując gadżety, upominki reklamowe skracamy dystans do klienta, szybciej nawiązujemy z nim kontakt, oszczędzamy dzięki temu czas. Ofiarując klientowi gadżet, wyróżniamy go w pewien sposób, budujemy w nim przekonanie o pewnej wyjątkowości, ważności dla naszej firmy. Pamiętajmy, że klient, który używa gadżetu, jest też nośnikiem reklamy dla naszej firmy wśród osób, z którymi ma styczność.
Zegarki reklamowe z logo firmy
Zegarek jest w pewien sposób bardzo wyjątkowym gadżetem reklamowym, ponieważ posłuży on klientowi przez długi okres czasu. Może być to podarunek tani lub bardzo drogi i luksusowy, czyli mamy do wyboru bardzo dużą gamę cenową produktów. Dzięki ekskluzywnym zegarkom reklamowym (dostępnym np. w sklepie Reklamowe24 – https://gadzety-reklamowe.com/section2/7-Zegarki_i_stopery-1.html)nasza firma może również być postrzegana jako firma ekskluzywna, a klient poczuje się naprawdę doceniony i wyróżniony.
Poza tym zegarki dzielą się na tak wiele różnych typów, że możemy swobodnie dobrać je do specyfiki miejsca i rodzaju imprezy, na której będą one wręczane jako gadżet reklamowy. Wybierając zegarek reklamowy jako prezent, możemy zdecydować się na drogi model z grawerem lub tani z nadrukiem. Wachlarz możliwości jest ogromny i dlatego jest to tak wspaniały, uniwersalny gadżet.
Stoper, ciekawy gadżet reklamowy
Praktycznie każdy miłośnik sportu będzie zachwycony, otrzymując jako gadżet reklamowy, sportowy stoper reklamowy . Aktualnie na rynku możemy wybierać modele zarówno tradycyjne jak i cyfrowe, które są bardzo poręczne i eleganckie. Jest to tani upominek reklamowy, może być zamawiany i rozdawany w ilościach hurtowych, zatem idealnie sprawdzi się kiedy mamy do czynienia z imprezą masową, na której chcemy rozdawać gadżety z logo firmy.
Na stoperach w łatwy sposób mogą być umieszczone kolorowe nadruki, mogą być wytłaczane loga i napisy, może być wykorzystana technika termotransferu, sublimacji, kalkomania, druk UV. Możliwości jest bardzo dużo i są stosunkowo tanie, dlatego stopery reklamowe są świetnymi gadżetami zwłaszcza w kontekście imprez masowych.